hjälp!!! LB:1 2006

Z

zorro83

vad har det blivit förändringar i programmet jag ska tävla om mindre än 2v. Panik.

Sv: hjälp!!! LB:1 2006

kolla på www.stallbacken.com! det är liksom förskjutet ett halvt varv, bågarna börjar senare.

Sv: hjälp!!! LB:1 2006

När du har vänt upp på medellinjen och hälsat fortsätter du ut i höger varv och vänder över ridbanan, sedan börjar serpentinen från A och så kör du igenom prgrammet som vanligt. Eftersom man börjar åt andra hållet nu så blir uppridningen i slutet från A till G istället för en båge som det var innan.

Jag red det nu i helgen på tävling och jag var helt lost :p Höll på att rida fel hela tiden. Jag blev verkligen totalförvirrad! ;)

MVH/Smallgot

Liknande trådar

Dressyr Ska debutera La:1 i början av juni. Har ni några tips inför programmet? Vad tjänar man poäng på?
Svar
1
· Visningar
552
Senast: JohannaB
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
585
Senast: Mli
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
500
Senast: MiniLi
·
Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V