Hjälp inför DM fälttävlan!!

vildfantasi

Trådstartare
Hej!
Behöver snabba svar inför DM fälttävlan på ponny som jag har lite frågor inför..

Behöver men kvala inför att starta DMet och isåfall hur?

Om inte, vilka klasser går samtliga grenar i för en c-ponny?

Står på "proppen" att DMet ska gå i P80 i regional tävling.

Har aldrig startat fälttävlan bara enskilda terränger och banhoppningar upp till LA. Så är helt grön och fattar ingenting men har en häst som skulle absolut klara av det + jag också bara jag vet regler osv :)

Jättetacksam för alla svar som är till hjälp!!:)

Sv: Hjälp inför DM fälttävlan!!

Har pratat med en tjej nu och har tydligen missat fälttävlanskortet helt, så ni behöver inte svara på den här tråden mer !! ;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 533
Senast: Kirie
·
Fälttävlan Ska starta vår första fälttävlan 5 maj i tranemo, debutant. Har några frågor jag gärna vill ha svar på som jag inte riktigt har klart...
Svar
17
· Visningar
2 961
Senast: Undret
·
Fälttävlan Jag har bestämt mig för att så småningom börja träna och ev. tävla fälttävlan. Rider storhäst, 10 år, och är själv 18. Vi har låångt...
Svar
7
· Visningar
1 612
Senast: Nomina
·
A
Tävling Jag förstår ingenting gällande NF SM. Hittar inga regler på vad som gäller och sådant, men har fattat att man inte behöver kvala för att...
Svar
3
· Visningar
2 338
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama