Hjälp fort, ang uppdatering av grafikkort

Shenzi

Trådstartare
Eftersom min dator segar lite och jag aldrig uppdaterat drivrutinerna så tänkte jag göra detta. Pv skaffar mig en länk och jag har nu efter nedladdningen fått upp en ruta där det står att operativsystemet kan fara illa av uppdateringen, för maskinvaran inte genomgått kontroll för kompatibiliteten för Windows Xp 2000.

Borde jag fortsätta eller avbryta installationen? Försöker Windows lura mig lite och skrämma upp mig i onödan?

Sv: Hjälp fort, ang uppdatering av grafikkort

Sådana varningar är oftast helt löjliga. Det den påpekar är i stort att Microsoft inte testat om det funkar eller inte. Har aldrig varit med om att det inte funkat efteråt.

köt, bara kör!
De försöker bara tala om att det inte är certifierat, (vilket kostar massa pengar för tillverkarna av hårdvaran, dvs grafikortet).
har inte heller råkat ut för att det inte skulle fungera.

Tack för era svar :bow:
var som jag misstänkte, skiten är installerat nu och datorn har inte flugit i luften än! :D

Hehe, visst är de bra på att sätta igång en massa skrupler i huvudet på en, de där Microsoftarna?! ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Fick igår meddelande från Windows update att där var nya uppdateringar hämtade dessa och det var bland annat nya explorer 7...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30