Hjälp, adressfältet försvann!

Sv: Hjälp, adressfältet försvann!

Det ändrar bara utseende då, men själva www/fältet är fortfarande borta, jag kan ju inte surfa utan det...!

Sv: Hjälp, adressfältet försvann!

Kolla om "adressfält" eller liknande är förkryssat någonstans under visa, eller om du har några vertikala punkter eller streck kring där adressfältet skulle vara, i så fall kan du ha råkat dra den till ett knepigt ställe. Jag har inte Explorer (som jag gissar att du använder) tillgänglig just nu så jag kan inte ge någon bättre beskrivning.

Annars är det aldrig fel att ladda hem en annan webbläsare, som Opera
http://www.opera.com/

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: fejko
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka