hjälp....A:0/A:0

M

My Beauty

Vad betyder det? A:0/A:0

Jag ska tävla på söndag och har inte riktigt kolla på vad den bedömningen betyder...

Sv: hjälp....A:0/A:0

Mållinjen i fas 1 är startlinje i fas 2 om det inte står att det är något mellanrum mellan faserna.

Lycka till på tävlingen!

Är du felfri i fas 1 fortsätter du direkt till fas 2. Lägst antal fel och snabbast tid i fas 2 vinner. Är ingen felfri i fas 1 så vinner den som har lägst antal fel och snabbast tid i fas 1.

Lycka till på tävlingen!

Du rider omhoppningen direkt efter grundomgången om du har varit felfri på den. Du går aldrig ut från banan emellen. ;) Lycka till

tack för svaren.. blev lite stressad där ett tag..

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Fiorano
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: Snurrfia
·
Utrustning Någon som vet något om storlekar på ponnytravskor? Kan man översätta vanliga skostorlekar på något vis, eller bör man mäta hoven? Hon...
Svar
4
· Visningar
404
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka