Hjälmöverdrag

G

grl

Vart köper man det? Hittar mestadels utländska siter när jag söker på nätet, tänkte inte det skulle vara så krångligt att inhandla;)

Sv: Hjälmöverdrag

Jag kan nog inte hjälpa till så mycket men vill hålla med lite. Fick också leta en del men hittade ett på hästsportbutik som hade en buss med på Mantorp senast (kommer inte ihåg namnet på butiken men hon som var där var väldigt hjälpsam :)). Fast jag tror att de butiker som säljer galopputrustning har bra utbud på överdrag.

Liknande trådar

Kultur Jag söker klipp i filmer och serier där kvinnan/kvinnor sexualiseras till min undervisning. Jag har försökt att googla, men hittar inget...
2
Svar
36
· Visningar
1 817
Senast: Lenita
·
Hemmet Jag behöver talkpulver. "Rent" dvs utan oljor, parfymer eller annat gojs. Vilken typ av butiker kan tänkas ha sådant? :confused...
Svar
5
· Visningar
450
Senast: Sassy
·
Fritid På gymmet har de raka pinnar av trä som är ganska långa. Jag skulle vilja ha en sån hemma då jag behöver det till några rehabövningar...
Svar
7
· Visningar
358
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
687
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka