• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Warhammer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 897
W

Warhammer

Jag ska nu köpa en ny hjälm (hoppmodell) :)
Och jag undrar om ni har några bra tips på snygga hjälmar?
Vissa gärna bild ;)

Sv: Hjälm?

Jag rekomenderar GPA Titium ridhjälmen trots att den går på 3400kr. Hjälmens lätta vikt och ventilationssystemet är helt underbart vilket gör att den verkligen är värd dem pengarna trots allt. *love the it!*

Kan bara hålla med ovanstående den är verkligen super

Jag gillar de vanliga sammetshjälmarna fast med läderremmar. Vet inte vad den heter men fin är den. Speciellt den marinblå :love:

Jag har en mörkblå Charles Owen showjumper (ljusa läderband). Underbart skön o snygg, har haft den några år nu. Nackdelen är att den blir varm på sommaren att rida i.
Har även en CO showhat, samma som ovan men med vanliga nylonband.
Bilder på www.henrikssonsridsport.se eller www.equalityline.se

Ska köpa en GPA Titium i slutet på sommaren :d

Liknande trådar

Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
648
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: Blyger
·
Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 200
Senast: aglaonema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka