Hjälp mig med bänkskiva

Sv: Hjälp mig med bänkskiva

Vi ska också fixa till köket och samma problem med bänkskiva till trägolv till vettigt pris. Var inne på en kakelaffär och såg snyggt grått stenliknande klinker i måtten 60x120 ca 1000kr st. Limma det på spånskiva ock sätta dit en snygg list i trä. Finns en bra beskrivning på nätet. Fördelen med denna skiva är att den är lika bred som bänken. Jag ska byta min nedsänkta diskho till en hel bänk. Ska bli gott att slippa blask och vatten på bänken.
 

Liknande trådar

Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 892
Senast: Ullmerkott
·
R
Hemmet Jag och min partner pratar lite löst om att byta ut vårt kök i framtiden (inte än på ett tag pga Oliver Twist-status just nu pga...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 950
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 090
Senast: cherie
·
Hemmet Nu är det min tur att behöva förslag på tapet. Köket ska renoveras från topp till tå och jag behöver en tapet. Är rätt modig när det...
Svar
3
· Visningar
3 663
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp