Hjälp mig hitta denna bild...

Cita

Trådstartare
Jag håller på att googla sönder kentaur/centaur-bilder:nailbiting:. Såg för några år sedan i någon av alla kända hästtidningar en annonsbild med 2 vita kentaurer som står i en typ av skogsglänta, dom står och tittar på varndra. Men jag kan verkligen inte hitta bilden igen, varför varför varför sparade jag den inte på datorn :banghead:.
Någon som ens har en aning om vilken bild/annons jag menar?
 
Sv: Hjälp mig hitta denna bild...

Den var bland de sista sidorna där det finns företagsannonser.
Blir lite smått tokig snart :D den ser verklighetsbaserad ut!
Får väl ta och bläddra igenom massa gamla tidningar i hopp om att hitta den :)
 
Sv: Hjälp mig hitta denna bild...

Har du aning om vad annonsen kan ha handlat om? Det var inte en Robert Vavra-bild, då?
 
Sv: Hjälp mig hitta denna bild...

Jättetack för länken :up:

Har kollat och kollat men inte hittat just rätt bild, men den lär ju finnas där :D får bläddra vidare :)
 
Sv: Hjälp mig hitta denna bild...

269863_213991388640039_794305_n.jpg


Visserligen bara en kentaur men... =)
 
Sv: Hjälp mig hitta denna bild...

ja det är samma kentaur :D, men det är den med 2 stycken som jag vill åt.
Har mailat millhorse men får inget svar, är det någon som vet om företaget fortfarande är i drift.
 
Sv: Hjälp mig hitta denna bild...

Jag jobbade på millhorse tidigare, det är fortfarande i drift. Men det är. Zanshinreklam. Se som gjort bilden. Maila dom!
 
Sv: Hjälp mig hitta denna bild...

Åhh tack, ska maila de. Hoppas hoppas de har kvar bilden :)
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 954
Senast: JennyLz
·
Samhälle Citat från https://www.svd.se/a/76mlxW/jan-jonsson-stoppa-forslaget-om-massovervakning-ieu Denna lag motiveras med att man vill skydda...
2
Svar
35
· Visningar
4 163
Senast: Sharpless
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 045
Hemmet Igår låg jag i godan ro på soffan och tittade på "På Spåret" när det plötsligt började lukta rök. Jag trodde att jag inbillade mig...
2
Svar
26
· Visningar
3 086
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp