HJÄLP! med att rita mitt stall!

Casper

Trådstartare
Hej!
Jag behöver hjälp innan jag kastar ut datorn!!! kan nån rita upp mitt stall i google sketchup? Jag kan inte engelska och jag får verkligen inte ihop detta!!!

jag har alltså inte tålamod..

jag berättar mer om nån vill hjälpa mig.. pixbox fungerar inte längre eller så nån bild måste jag försöka lägga upp på annat vis?!
 
Sv: HJÄLP! med att rita mitt stall!

Buck eller någon annan duktig kan säkert hjälpa dig med sketchup.

Men för att lägga in en bild här lite snabbt och enkelt kan du använda dig av forumbilder.se. Man behöver inte bli medlem utan det är bara att ladda upp sin bild, ta en av länkarna som kommer upp och lägg in den här :)
 
Sv: HJÄLP! med att rita mitt stall!

Buck eller någon annan duktig kan säkert hjälpa dig med sketchup.

Men för att lägga in en bild här lite snabbt och enkelt kan du använda dig av forumbilder.se. Man behöver inte bli medlem utan det är bara att ladda upp sin bild, ta en av länkarna som kommer upp och lägg in den här :)

Tack för tipset!
De där sketchup blir jag galen på =(
 

Liknande trådar

Småbarn Hjälp jag går snart och gräver ned mig.... Syskonbråk - hur hanterar man det på bra sätt? Två pojkar, 5 år och 2,5 år. 5åringen retas...
Svar
12
· Visningar
1 167
Senast: Badger
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 757
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 576
Senast: Oh_really
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 056

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp