Fetaost
Trådstartare
Åh! Du har fått ordning på ditt S igen!Mittskåne har inget regn/snö och blåsten är normal, än!
Jag kommer zakna dina z
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh! Du har fått ordning på ditt S igen!Mittskåne har inget regn/snö och blåsten är normal, än!
Nej, jag blev "hotad" av Gunnar zom bezkyllde mina z vara någon nazzigrej, och trodde han det zå kunde det vara flera zom trodde det, jag tror hela buke vet varför jag har z iztället för s, det är ett jättejobb att klippa o kliztra.Åh! Du har fått ordning på ditt S igen!
Jag kommer zakna dina z
Är jag för ung och icke-allmänbildad för att förstå kopplingen mellan Z och nazzi?Nej, jag blev "hotad" av Gunnar zom bezkyllde mina z vara någon nazzigrej, och trodde han det zå kunde det vara flera zom trodde det, jag tror hela buke vet varför jag har z iztället för s, det är ett jättejobb att klippa o kliztra.
Nya laptopen är igång men nu frågar den efter lözenord för att komma ut på nätet "fiber o wifi" och jag har inget lözenord,aldrig haft ,zå tillbaka på 0 igen
Förztod den inte heller ,är nog för gammalÄr jag för ung och icke-allmänbildad för att förstå kopplingen mellan Z och nazzi?
Nej, jag blev "hotad" av Gunnar zom bezkyllde mina z vara någon nazzigrej, och trodde han det zå kunde det vara flera zom trodde det, jag tror hela buke vet varför jag har z iztället för s, det är ett jättejobb att klippa o kliztra.
Nya laptopen är igång men nu frågar den efter lözenord för att komma ut på nätet "fiber o wifi" och jag har inget lözenord,aldrig haft ,zå tillbaka på 0 igen
Ok, ligger den i lådan den kom med? Går genazt o tittar utan att invänta zvarDet brukar alltid komma med en klisterremsa med lösenord till wifi.
Kolla med leverantören om de kan hjälpa dig?
det har vi redan provat, funkade inteRoutern brukar ofta ha en QR kod man kan fota och koppla upp sig. Och på undersidan av routern sitter det i princip alltid ett lösenord
och vad är en QR kodRoutern brukar ofta ha en QR kod man kan fota och koppla upp sig. Och på undersidan av routern sitter det i princip alltid ett lösenord
och vad är en QR kod
Ok, ligger den i lådan den kom med? Går genazt o tittar utan att invänta zvar
och vad zka jag göra med den? betänkt nu att jag har en laptop ,inte kör på mobilen
Kan man inte ändra på det lösenordet?Lösenordet till wifi har på alla routrar jag ägt stått på undersidan/baksidan av routern.
Ja, men man måste ju ha originalet först. Själv har jag aldrig orkat byta, man behöver det ju oftast bara en eller två gånger under routerns livstid typ.Kan man inte ändra på det lösenordet?
Jo, genom att logga in i routern och uppge det lösen som redan finns.Kan man inte ändra på det lösenordet?
Jag tror jag förstår vad du menar, men wifin "måste" ju ha ett lösenord av något slag om det inte är offentligt för alla att använda.Eller är det zå att det är dom nya zakerna zom har lözenord för att koppla upp zig , zå det är inte wifi/fibernz fel. är det någgon zom fattar vad jag menar?