Hjälp, det går för fort...

T

The Great White Shark

Sonen, nu drygt 9 månader är överallt - samtidigt *pust*

Nu precis så kom han på att om han håller sig i något som tex soffan, stolar, toaletten (misstag att ha dörren öppen) osv så kan han GÅ. Han är helt överlycklig :love:, men jag går med hjärtat i halsgropen hela tiden :crazy:

Nu står han och håller sig i soffan, och står och småhoppar och sjunger lyckligt.

Jisses, jag hinner inte med. Vi håller på att barnsäkra ngt nytt varje dag.
I dag blev det ett gäng lådor han inte nådde förra veckan.

Självfallet så kan han ju allt själv, framför allt kan han äta med sked alldeles själv... eller nått...:D

Visst visste jag att tiden går fort när man ser på barnen, dotter är 6.5 år nu och hon föddes ju bara för några månader sedan och har redan börjat ettan *hjälp, hur gick det till!!*
 
Sv: Hjälp, det går för fort...

Min son är också sån.
Han är ett sladdbarn. Dvs gillar att tugga på sladdar ;)
Trillar och slår sig gör han dagligen, men än så länge lever han ;)
 
Sv: Hjälp, det går för fort...

Ha ha ha, kan bara känna igen mig!

Sonen fyller 9 mån idag :banana: :banana: och är precis likadan. Men jag tycker att det är buskul, äntligen kan han roa sig själv efter den lååååånga tiden av bära, bära och bära ;). Tilläggas ska väl säga att jag är ganska bra lottad - han är en sån som lär sig fort av sina misstag :angel: så jag är inte orolig längre...
Men jag var inne på att skaffa en hjälm åt han ett tag faktiskt :crazy:

//Scata, som har en 9-mån enmanskravall...:love:
 
Sv: Hjälp, det går för fort...

Min lärde sig inte går förrän vid 15 månaders ålder, han stod och hade gjort det lääänge, man aldrig vågat gå själv, bara med stöd. Gåstolen älskade han och hade den med sig överallt. Jag hade det rätt lungt innan han kom på hur man gjorde:p

Tyvärr så var han helt införstådd i vart han skulle, redan vid de första stapplande stegen. Bestämd och målmedveten, han hade inte någon lång inlärningspreiod, vips sa det så gick han som om han hade gjort det hela livet och inte bara ett par dagar.
 
Sv: Hjälp, det går för fort...

Jag har också ett sladdbarn. Men mitt sätter sladdarna runt halsen och pinnar sedan iväg någonstans :crazy:

Min mobilladdare och USB-sladden är aldrig där de ska vara, konstigt nog :D
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 787
Senast: Cattis_E
·
Ridning Mina barn, 10 och 12 år har ridit 2 terminer på ridskola, och sporadiskt i några år innan det. Jag och deras pappa har båda ridit sedan...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 239
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 104
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 503
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp