Hjäl mig att designa

S

sandystar

Jag har fått in uppgift av en butik att tillverka barn skallror av tovad ull. Visst inga problem sa jag men det var visst svårare en vad jag kunnde tro. Jag har gjort en prototyp två tovade bollar som sitter ihop i mitten (typ armstång) men vilka färger tilltalar små barn mest? Hur stora bör de vara? Andra bra ider?:banana:

Annars var detta riktigt roligt!
 
Sv: Hjäl mig att designa

Rasmus kollar mest på röda grejjer, fast det kanske är från alla mina tomtar jag hade överallt över jul ;)

Babygymmet jag har är grejjerna mest röda, blåa och gula.
 
Sv: Hjäl mig att designa

Det låter bra, hur stora tror du han vill ha? Vas tror du mest på två kulor som sitter ihop eller mer som en kula med en pinne typ klubba fast större så klart.:idea:
 
Sv: Hjäl mig att designa

Han är ju bara 3 månader, så han är inte så duktig på att greppa än. Handen vill inte alltid dit han vill ;)
Och det blir typ såhär
phpo7mkxm.jpg


Han skulle nog tycka det var lika kul med både och, men beroende på hur stora bollarna är så är det ju lättare för honom och hålla i dem om det är någon form av pinne att gripa tag i. Eller flera pinnar/taggar.
 
Sv: Hjäl mig att designa

Gud så söt!!!
Taggar var en bra idee Tack
 

Liknande trådar

Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 095
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 697
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Lite drygt tva manader efter att vi avlivade var forra hund skaffade vi en ny hund. Vi fick hem honom i mitten av februari och han var...
Svar
16
· Visningar
1 992
Senast: Ravishing
·
H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 236
Senast: anyberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stötdämpning -sits
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp