HjÄÄÄlp !!

gylle

Trådstartare
Har problem, hjälp mottages tacksamt. Skulle gå in på Freefarms foderstatsprogram optignägg, hade tydligen inte det java-plugin (1.4) som behövdes, tryckte på knappen på den sidan och hämtade hem det, nerladdningen gick bra. Men lik f*****t kommer jag inte in i det nya programmet är precis som om datorn har sparat sidan och varje gång jag går dit får jag upp varianten utan javafältet som skall öppna programmet. Går jag däremot till det gamla programmet som kräver samma Java så får jag upp start knappen (var aldrig inne på denna sidan innan jag hämtade Java-plugin). Hur skall jag göra HJÄÄÄÄLP ???????
 
Sv: HjÄÄÄlp !!

Inte en aning men ibland hjälper det att starta om datorn för att den ska fatta installationen.
 
Sv: HjÄÄÄlp !!

Den är omstartad flera gånger har även varit inne och kollat i kontrollpanelen på java symbolen att rutan är ikryssad att användas till webläsaren.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej! Skulle ladda ner en app/spel från appstore och när jag gör det får jag upp ett meddelande att objektet är större än 50 MB och...
Svar
6
· Visningar
1 523
Senast: Zaga
·
Hästvård Vill egentligen mest skriva av mig... Men alla synpunkter, råd, etc om vad ni skulle gjort, eller tycker jag bör göra tas tacksamt...
Svar
4
· Visningar
2 058
Senast: grimman
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 861
Senast: Mitra
·
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 635

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp