hittat på nätet - skrattar

Men, har du inte sett små sojabjörnarna som man skjuter så hästarna ska få sina sojapelletsar?! :D

jag tittar ofta på Animal planet men hittills har de aldrig visat något program med Sojadjuret? Konstigt :confused:

Får väl maila redaktionen.

vi bor ju i stan så det är säkert därför som jag inte har hört talas om Sojabjörnen?

Protein finns i två olika sorter.
Animaliskt protein, typ sojamjöl. "från sojadjuret då, eller?" :rofl:
Vegetabiliskt protein, som finns i hö och havre

skrattar rått

Var läste du det? jag hittade den här ordalydelsen :smirk:

"Protein finns i två olika sorter.
Animaliskt protein, typ fisk o köttprotein.
Vegetabiliskt protein, som finns i t.e.x. hö,havre och sojamjöl"

Hon ändrade nog igår. Jag mailade och frågade om det verkligen stämde som hon skrivit. Det var nog bara en tankelapsus.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej Buke, luddig rubrik, jag vet. (Till att börja med vill jag säga att stallbyte är i planeringsstadiet men det är precis som i...
Svar
14
· Visningar
3 057
Senast: MonteRose
·
Hästvård Jag har såklart läst runt både här och i böcker och visst jag har haft häst i dryga 35 år. Men lägger man till att de sista 17 åren...
Svar
5
· Visningar
1 766
Senast: Mimsan_
·
Foder & Strö Hej! Ska eventuellt köpa eget hö till min ponny då jag betalar "för andra" i nuläget. Står dvs. i ett stall där fodret ingår, men min...
Svar
14
· Visningar
2 409
Senast: TinyWiny
·
Foder & Strö Jag är urkass på att räkna ut fodergivor utan bra foderprogram och sen gratisprogrammet på Hippocampus försvann så strular bara Freefarm...
Svar
0
· Visningar
1 070
Senast: Estivuz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama