Hittar inte GPS:en

R8n

Trådstartare
Ska precis uppdatera min pappas GPS. Men när jag ansluter den till datorn så kommer inte lappen "Maskinvara ansluten" upp. Alltså hittar inte programmet GPS:en. Så hur gör jag nu?

Sv: Hittar inte GPS:en

Du kan prova att gå via den här datorn, tryck på start och i den grå rutan finns en kategori som heter den här datorn. Där visas alla maskinvaror som finns inkopplade, men koppla först in GPS och prova sen.
Om inte det funkar får du prova att gå in i kontrollpanelen, och lägga till maskinvara.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka