Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sötsalta mandlarna är underbara!!Sötsalta mandlar från garant, HISS!
Lindt Hello! Sweet popcorn HISS!
F´låt!Hallå tråden! Trådhobbypolisen här! Håll er kort och koncist! Inga långa diskussioner - då tappar tråden sitt syfte som produkttestar-tråd!
Readly, massor av magasin direkt i surfplattan. Ridsport, hästmagasinet, equipage, flera engelska. Plus inredningstidningar,.matlagningstidningar. veckans affärer. Finns typ allt. HISS
(Plushiss, ingen ser om jag läser en hänt extra nu och då)
Du får kanske kolla på Ica också? Tyckte jag läste att de fanns där också
Jag har kollat två st olika Ica i centrala Malmö.. ingen som har hittat Ako-kolorna i Malmö??
Inte på smidigt cykelavstånd tyvärr.Har ni någon City Gross? Jag såg AKO-kolorna där i veckan (i Falun).
Inte på smidigt cykelavstånd tyvärr.
Har kollat Ica, Netto, Hemköp. JOBBIGT!
Förlåt för vidare trådkap
Men ni som söker AKO-kolor, ni kan inte fråga era handlare om de inte vill beställa? Ofta är de ju öppna för sådant har jag hört (speciellt mindre butiker som är beroende av sina stamkunder )
Nyhet från OLW, ostringar med smak av Fransk dessertost. Finns två nya smaker till.
HISS!
Milda och superkrämiga
Pff, vad är det för larv .Då kan jag passa på att HISSA något lite mer nyttigt då: Vindruvor av sorten COTTON CANDY. Där snackar vi frukt som smakar godis!
Är det gräddkoladruvorna? App app! Inte ekologiska? Automatisk tvärdiss! Druvor är ett varuslag av fem som Naturskyddsföreningen vill att vi ska byta ut till ekologiskt alternativ.Då kan jag passa på att HISSA något lite mer nyttigt då: Vindruvor av sorten COTTON CANDY. Där snackar vi frukt som smakar godis!
Automatisk tvärdiss! Druvor är ett varuslag av fem som Naturskyddsföreningen vill att vi ska byta ut till ekologiskt alternativ.