Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyhet från OLW, ostringar med smak av Fransk dessertost. Finns två nya smaker till.
HISS!
Milda och superkrämiga :d
sbn95v.jpg

Lipton grönt te lemon&macroon - hiss

Lipton pear&chocolate - hiss men inte så mkt choklad som sagt

Friggs rooibos Sockerbalans - hiss på smaken, frågetecken på funktionen!

Hallå tråden! Trådhobbypolisen här! Håll er kort och koncist! Inga långa diskussioner - då tappar tråden sitt syfte som produkttestar-tråd!
F´låt! :o

JätteHISS till The Body Shops Wild Argan Oil - serie! :love:
Känns otroligt lyxig och "rätt" nu i höst :love:
Har förvisso bara Bodybuttern
24314m_z.jpg

och

Miracle Solid Oil (perfekt för mina fnasiga nagelband, hårtoppar o.s.v. :love: ) men de är så underbara såååå...överlägset faktiskt!
24767m_z.jpg

Nu är siktet inställt på denna...sedan är hösten räddad! :D
24316m_z.jpg

Readly, massor av magasin direkt i surfplattan. Ridsport, hästmagasinet, equipage, flera engelska. Plus inredningstidningar,.matlagningstidningar. veckans affärer. Finns typ allt. HISS

(Plushiss, ingen ser om jag läser en hänt extra nu och då)

Jag vill återigen tacka Derivata för detta utmärkta tips! Gratis i två veckor därefter 99 kronor i månaden. Har tillbringat helgen läsandes det nya och gamla nummer av Hästmagazinet, Hästfocus och Equipage. Ridsport finns också, samt alla specialutgåvor till Ridsport och Hästmagazinet. Och en akademisk-ridning-handbok hittade jag också. En guldgruva! Ska sluta prenumerera på Ridsport och några andra tidningar, billigare att läsa det så här. (Funkar på Iphånen också)
Tack igen Derivata! Och tack till TS!

Förlåt för vidare trådkap ;)

Men ni som söker AKO-kolor, ni kan inte fråga era handlare om de inte vill beställa? Ofta är de ju öppna för sådant har jag hört (speciellt mindre butiker som är beroende av sina stamkunder :) )

Ska jag lätt göra! Är igenkänd på både Ica och Hemköp :D (brukar fråga efter grejer som de inte har..)

Nyhet från OLW, ostringar med smak av Fransk dessertost. Finns två nya smaker till.
HISS!
Milda och superkrämiga :d
sbn95v.jpg

Köpte den med amerikanska smaken pepparost. Smakade inget alls, bara typ majskrokar. Hur lite kryddning ska man lägga på om till och med ringen smakar mer än kryddningen? DISS. Som ostbågar men mycket mycket mindre smak.

Hiss för min nya avatar...:angel:

Och, mina stackars tänder säger DISS åt AkO Grädd! :cry: De var alldeles för hårda tydligen, så jag får hålla mig till Mint & Chok...

Förlåt, detta var ett totalt onödigt inlägg insåg jag nu för jag har inget vettigt att komma med :o

Hiss för AKO gräddkolor och diss för de med choklad.
Diss till cola life, den är för besk. Föredrar Zero då.

Och så måste jag testa nya chokladet och ostbågarna. Fast jag försöker ju vara nyttig och banta... Dum tråd. ;)

Då kan jag passa på att HISSA något lite mer nyttigt då: Vindruvor av sorten COTTON CANDY. Där snackar vi frukt som smakar godis!
Pff, vad är det för larv ;).
Jag HISSar choklad med bailysfyllning som jag hittade på willys Lir heter märket och det finns med famous grouse smak också (oprövad).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka