Vad har ni för erfarenhet utav Hippo basic?
Jag har själv inte använt det, alla hästarna, 13st, i det nya stallet använder det. Jag har inte använt det tidigare.
Orkade inte leta trådar, hinner inte med det...
Vad har ni för erfarenhet utav det?
- Vad är bra?
- Vad är dåligt?
- Varför använder Du det?
- Vilken sorts häst använder du det på? ung/äldre/tunn/tjock??
- Är ni nöjda med det?
Just nu får inte min häst något kraftfoder, fick kraftgroov 125 innan, men de hjälpte inte direkt på några sätt och jag hade det ca 1år.
Kan tillägga att den hästen som står där som är min är en arabhingst.
Har stått 1 månad, men är på igångsättning nu. Rids 6ggr/vecka / longerar ibland och tömkör. Ja, normala fall fullt igång. Ridhus på gård.
satsar på dressyr & hoppning.
Är det ett foder som man kan använda eller vad sägs?
Hittar inte så mycket på nätet om detta foder. Bara näringen och så men inte vilka hästar som bör få äta det!...
Jag har själv inte använt det, alla hästarna, 13st, i det nya stallet använder det. Jag har inte använt det tidigare.
Orkade inte leta trådar, hinner inte med det...
Vad har ni för erfarenhet utav det?
- Vad är bra?
- Vad är dåligt?
- Varför använder Du det?
- Vilken sorts häst använder du det på? ung/äldre/tunn/tjock??
- Är ni nöjda med det?
Just nu får inte min häst något kraftfoder, fick kraftgroov 125 innan, men de hjälpte inte direkt på några sätt och jag hade det ca 1år.
Kan tillägga att den hästen som står där som är min är en arabhingst.
Har stått 1 månad, men är på igångsättning nu. Rids 6ggr/vecka / longerar ibland och tömkör. Ja, normala fall fullt igång. Ridhus på gård.
satsar på dressyr & hoppning.
Är det ett foder som man kan använda eller vad sägs?
Hittar inte så mycket på nätet om detta foder. Bara näringen och så men inte vilka hästar som bör få äta det!...