Sv: Hipplogen, uppföljning
Om jag gor som sthlm23 och poangsatter skulle det bli sa har
teori, 5 p. Mkt jag inte kunde men chansade, var inte helt fel ute men det beror nog mest pa tur om jag klara det.
Hast vid hand, 1 p. Gick inte alls, stammade vid signalement beskrivningen och fick inte hasten att stalla sig ratt. var sa nervos.
Intervju, 6 p. tror att det var helt ok. Men fick intrycket av att dom tvivlade lite pa om jag verkligen visste vad jag gav mig in pa. Tror dom tyckte att jag hade for lite erfarenhet.
Dressyr, 8 p. Forsta hasten var en otroligt valutbildad privat hast som dock var lite for stor for mig sa jag orkade inte halla om den tillrackligt. Andra var en pigg liten hast som var jattefin. Satter anda en 8a da jag kanner att jag gjorde sa gott jag kunde. sen om det racker eller ej far jag se.
Hoppning 7 p. Forsta hasten kanonfin, gick som en klocka. Bara att satta i nyckeln a kora typ. Andra var en het hast med superkonstiga sprang. Gjorde det basta jag kunde (samma som ovan) men tyckte anda att det gick lite samre i hoppningen eftersom jag inte redde ut hast nr 2 sa bra.
kondition 1 p. kom in som tredje sista med tiden 13. Inte sa bra med andra ord. Men det hade jag raknat med. kommer man pa 3 veckor innan an man kanske borde trana far man skylla sig sjalv....
Till haly baly, jag red en privat hast som heter Matilda i dressyren, sen fick jag rida en hast som hette Mariella
I hoppningen red jag forst en skimmel som hette Koraschan (osaker pa stavningen) sen red jag Renault.