S
stommen
Sv: Hingstval
Don Primero tycker jag mycket om, men vågar inte lägga honom på denna stolinje som kan ge smått. Linnea själv är ju än så länge bara 159 cm och hennes mamma på 160 cm har gett både stort och smått genom åren.
Skovens Rafael har jag inte alls tänkt på. Måste läsa på lite mer om honom. Någon som har sett nåt föl efter honom, eller har de inte hunnit födas ännu. Hans första årgång kommer väl i år va?
Om du vill ha en äldre välbeprövad hingst kan jag starkt rekommendera Don Primero! Han har enligt blup.se en av de högsta avelsblupen för dressyr i Tyskland (bara det säger väldigt mycket...). Han toppar även avelsblupen för dressyr i Sverige, två är De Niro och trea Bocelli!
Annars hade Skovens Rafael (91010 på gång) varit en kandidat, även om han har Rubinstein i tredje led på fädernet.
Don Primero tycker jag mycket om, men vågar inte lägga honom på denna stolinje som kan ge smått. Linnea själv är ju än så länge bara 159 cm och hennes mamma på 160 cm har gett både stort och smått genom åren.
Skovens Rafael har jag inte alls tänkt på. Måste läsa på lite mer om honom. Någon som har sett nåt föl efter honom, eller har de inte hunnit födas ännu. Hans första årgång kommer väl i år va?