Hingstval?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare majsan8
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 715
M

majsan8

Hjälp!
Behöver verkligen hjälp att hitta hingst till ett sto ca 1.55cm e.Feliciano. Har tittat på Cartier e.Contender-Capitol I-Landgraaf I någon som vet något om hans förvärvning, han har bara treåringar än så länge tror jag men storlek, typ gåmgarter vore intressant. Cartier står för närvarande på Eklunda men där fanns inte så mycket info. Om någon har annat hingsförslag eller mer info om Cartier vore jag mycket tacksam om ni gav lite tips.

Liknande trådar

Avel Jag behöver lite input från avelsfolk, någon som inte är så färgad av individen som jag är... Men först lite bakgrundsinformation. Jag...
Svar
15
· Visningar
2 277
Senast: Habina
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 443
Senast: cassiopeja
·
Avel har 2 ston jag ska betäcka i år....beslutsångest... ena stoet är 2 år E: Cardento-Cortus. Hon är enormt stor, redan 170 cm och har... 2
Svar
27
· Visningar
4 214
Senast: pastejja
·
Avel ...till ett sto, Bellini-Napoleon. Stoet är 12 år, har aldrig haft föl innan, hoppar helt okej, har fina gångarter med extra plus för...
Svar
4
· Visningar
1 264
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka