polly p
Trådstartare
Tänkte rådfråga erfarna bukare om vilka hingstar som skulle kunna passa till detta sto då jag har eventuella planer på att betäcka henne efter tre-års testet.
Stoet är efter Figaro R-Bayron-Ganesco-Gaspari-Immer.
Gångartshingst är nog min förstahandstanke, men alla förslag beaktas.
Stoet är byggd mycket "uphill", med låånga ben, dock kanske något kort i sin rygg. Rör sig trevligt och har ett kanontrevligt humör..
Jag är jättegrön på avel och ska väl kanske välja en hingst som redan förvärvat sig i aveln?
Vill också ha god storlek, lång välansatt hals, bra ben, rejäl front.
Sålde min hingstkatalog så ge mig tänkbara kandidater att sukta efter i höstmörkret...
Hon har en moster som går svår dressyr. Hennes bror hoppade för diplom på tre-års. Kommer ur en förvärvnings-säker stostam.
Har tittat på Rubinrot, Highcruiser, Roosvelt..
Sedan kan det inte hjälpas, jag är ingen färgnörd däremot har jag en viss fabless för uttrcksfulla ädla huvuden och jag vet att det inte har någon betydelse men...
Stoet är efter Figaro R-Bayron-Ganesco-Gaspari-Immer.
Gångartshingst är nog min förstahandstanke, men alla förslag beaktas.
Stoet är byggd mycket "uphill", med låånga ben, dock kanske något kort i sin rygg. Rör sig trevligt och har ett kanontrevligt humör..
Jag är jättegrön på avel och ska väl kanske välja en hingst som redan förvärvat sig i aveln?
Vill också ha god storlek, lång välansatt hals, bra ben, rejäl front.
Sålde min hingstkatalog så ge mig tänkbara kandidater att sukta efter i höstmörkret...
Hon har en moster som går svår dressyr. Hennes bror hoppade för diplom på tre-års. Kommer ur en förvärvnings-säker stostam.
Har tittat på Rubinrot, Highcruiser, Roosvelt..
Sedan kan det inte hjälpas, jag är ingen färgnörd däremot har jag en viss fabless för uttrcksfulla ädla huvuden och jag vet att det inte har någon betydelse men...