Hingstrankingen -06

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare M_Q
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 712
M

M_Q

Letat som en tok efter rankingen på hingstarna, ni vet den där man räknar avkommernas prispengar (tror jag) som Argentinus ledde förra året, har för mig att jag läste att han åkte ur top-ten nu.
Någon som vet vart den finns?
Eller kan lägga den här :)

Sv: Hingstrankingen -06

har vart inne där och det är inte rankingen över hingstarna utan bara tävl. hästarnas ind. resultat tyvär (iaf vad jag hittat!)

http://www.wbfsh.org/ gå in på ranking och ranking igen, gå in under horses och välj jumping, dressage eller eventing. Då kommer det upp som pdf fil.
Det är därför jag inte kan länka direkt.

jo, jag vet men det är ranking över enskilda hästar, inte hingstarna (vet att de står härstammningen) ! Det finns en ranking där jag tror avkommernas prispengar räknas ihop som sedan blir en lista, tex. Argentinus ledde den förut.

hitta den under en annan tråd nu !!!!!

Darco
Contender
Quidam
Cassini I
Burggraf
Papillon Rouge
Indorado
Cavalier Royal
Libero H
Guidam

Liknande trådar

Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla... 52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
29 703
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 341
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 989
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 567
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka