Hingsten Callahan

A

Ancor

All info önskas!
Vad ni tycker, har ni sett den live?
Temp?

Tackar så mycket! //A

Sv: Hingsten Callahan

Jag såg honom ifjol på Flyinges hingstvisning. Jag gillade honom, han såg väldigt cool ut, men jag uppfattade att han var något trött vid det tillfället, men tror att det berodde på att han nyligen gått bruksprovet, men trots detta gjorde han jättefina språng. Har också för mig att hans trav var ganska dålig, nu är det ju ett år sedan jag såg honom så det där med traven är jag lite osäker på om jag minns helt rätt.

All info önskas!
Vad ni tycker, har ni sett den live?
Temp?

Tackar så mycket! //A

Jag har mitt sto dräktig med Callahan, ska bli spännande vad som tittar ut..:D
Var in i hingststallet på flyinge förra året o tittade på honom, dom var snälla o band upp han i gången så vi kunde kolla in han ordentligt..mycket fin o cool kille!
Var på årets hingstvisning o även ner i stallarna o klappade om han..jag har inte ångrat att jag betäckte med han..;)

Jag har ett dräktigt sto med Callahan. Vad jag hört är han en mycket trevlig lugn individ som även är i bra form i dagsläget och det verkar ju lovande :-)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
732
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 984
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
527
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V