Hingsten Buisness

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Morotsbiten
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Morotsbiten

Någon som vet mer info om denna hingst??
Avkommer egna resultat står inte så mkt på hans hemsida=(

Någon som vet hans poäng på utställningar och extriören??

Och är det någon som vet vad det kostar att betäcka med han??

Sv: Hingsten Buisness

Han är guldbelönad på angloutställning.Meriterad i fälttävlan.Ej godkänd för hbl avel(fick för dåliga poäng exteriört) men däremot godkänd för angloarabaveln tror jag.

Okej... va synd han som är sååå vacker=)...

Visst är det synd att det inte finns någon anglohingst som är godkänd för halvblodsavel!

Har själv bara sett Business på tävling under terrängprovet, och kan inte avgöra om han var vacker eller inte för jag minns honom bara som något vitt som for förbi ;)

tihi=)... ja det är synd verkligen... det fanns en helbild på han på hemsidan och vad jag dår såg gillade ja de jag såg... fast svårt å se på en bild man ser ju inte hur han rör sog där.Dog såg det bra ut på en dressyrbild dom hadde=)

Sen var han ju stor åsså=)

Jag vet att en tävlingskompis till mig som heter Lena Gävert utanför Örebro har haft honom ett tag. Han var med i vårt div II dressyr lag i somras då vi blev tvåa. Han gick som en klocka och fick bra poäng i varje klass. Den som är intresserad kan gå in på Örebro läns ridsportförbunds hemsida och kolla resultaten. Vill ni ha ett foto på han så har jag det att skicka. Han var lite hingstig men mycket lydig, lösgjord och skolad.
MVH Ann S

Senast ändrad av en moderator:

Det finns flera betydligt mer aktuella trådar om Business än denna fyra år gamla, korta tråden.
Jag låser denna och hänvisar till de aktuella trådarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: Piaff
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 929
Senast: Lea88
·
Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
599
Senast: Robina
·
Avel Jag tänkte betäcka två av mina egna ston med min egen unghingst. Jag gör det av personliga skäl, för min egen skull och utan tanke eller...
Svar
5
· Visningar
1 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hjälp!
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka