JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hingstbloggen: ”Tuffa pix för hopphingstarna”
Moderator
Hästnyheter
Debatten har gått i het i Tyskland, om att kraven är för tuffa på de unga hingstarna. Nu har en arbetsgrupp i avelsförbundet DSP, den...
Hästnyheter
Hingstbloggaren Lena Nyström är i danska Herning och följer DWB:s hingstekåring och har spanat in några favoriter redan andra dagen på...
Hästnyheter
Hingstbloggaren Lena Nyström berättar om en lång dag, men tursamt nog "är här så himlans många himmelskt fina hästar att jag håller mig...
Hästnyheter
Ridsports hingstbloggare Lena Nyström avrundar det danska bruksprovet i Herning med ett sista blogginlägg. Flera hingstar har fallit...
Kattbilder #10
Övr. Katt Det gör han när han är på bushumör, kaninsparkar och bits samtidigt 😂
Men när han är trött vill han alltid ligga nära och gärna hålla om...
Bison
4 minuter sedan
Svar: 481
Visningar: 24 563
Katt
Resa när man har hund?
Övr. Hund Vi har 5,5 timme enkel väg så vi har tänkt över 1-2 nätter också, just för att det nog inte är riktigt rimligt att köra dit, gå på...
SiZo
5 minuter sedan
Svar: 41
Visningar: 1 034
Hund
Hundarnas bästa vän, elbilen. Kyla och värme
Övr. Hund Visst. Så är det om man inte vill/kan betala mer men absolut vill ha elbil.
Kombimodellerna är så pass nya att prislappen ligger ännu...
Fetaost
30 minuter sedan
Svar: 27
Visningar: 1 510
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag har inte märkt någon skillnad jämfört med med vanliga dressyrklasser, domarna ska bedöma på samma sätt.
Skillnaden är att det är ett...
Bison
9 minuter sedan
Svar: 1 029
Visningar: 80 355
Grenar
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Men herregud vilken service!
Jag har nu kikat, och visst ser det bättre ut än det har gjort. Men bra skulle jag inte kalla det. Vi har...
SiZo
9 minuter sedan
Svar: 219
Visningar: 12 098
Grenar
Inkar
Hästvård Har haft en som fick något som från början såg ut som insektsbett (större bula som kliade)
(2stycken på magen)
Pälsen trillade av och...
jemeni
Idag kl 07:56
Svar: 32
Visningar: 3 195
Vård