Hingst till Calido I -sto

Pade

Trådstartare
Verkar som jag inte är helt ensam om att ha fått hjärnsläpp när det gäller att välja hingst till sitt sto.:confused:
Eftersom jag avlar för att sälja vidare (undantag finns ju) är min fråga till Er alla på Buke:
- Vilken avkomma skulle vara attraktiv för Er om ni själv fick välja hingst till mitt sto och som skulle passa Er plånbok?
Stoet är efter Calido I - Caletto I - Coriander.
Stoet är Bezirkspremiesto, är 164cm hög , skimmel, enormt stor galopp, mycket bra huvud, något grov, B-premierad. Hopphäst givetvis.

Ehhh. Snabbt svar önskar då stoet började "30-dagarsbrunsten" idag. Lite panik så att säga:o

Vad har ni att säga om:
Click and Cach
Cassiano
Clearway
Cortado??

Sv: Hingst till Calido I -sto

Har du sett Canturano? Finns på Eklunda.

Honom har jag bestämt mig för till nästa år till Lapalisse eller Donna.

Han är urläcker o har minst sagt bra poäng.

Clicken ger mkt bra typ. Har sett 2 nu hos Agneta ( bl.a. Causa click som det står om på sporthästportalen). Sen vet vi ju inte så mkt mer..ännu..

Lycka till!

Sv: Hingst till Calido I -sto

Kanske en Stakkato hingst? fått för mig att det skulle passa bra tillsammans med Calido....

Liknande trådar

Avel OBS! Detta är inte mitt sto utan hon står i det stall där jag haft min häst, jag är lite nyfiken på vad ni som är avelsexperter här...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: ancan
·
S
Avel Jag funderar på att betäcka mitt sto född 1989. Hon är Alpen Fürst-Landrat-Ganesco-Chagall. Avkomman är en tilltänkt hopphäst. problemet...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka