Hills Burkmat

Mynta2

Trådstartare
Brukar katter rata den ? Saken är denna, vi var och köpte kattmat. Då var det nåt erbjudande att: köpte man 5 kg Hills torrfoder ( vi kör med Hills i vanliga fall) så fick man en massa småburkar med blötmat till. Men 2 av 3 katter här hemma ratar denna blötmat. Annars är inte dom speciellt kräsen på blötmat de få gånger jag gett, och dom har ätit oavsett märke.

Det är sånna där miniburkar..om nån fattar. Kan dom vara dåliga ? Den enda katt som äter är Smulan, men hon är ju vildkatt och säkert van att äta det mesta (tror jag, min teori).

I går köpte jag en burk Mjau...det åt dom med god aptit...kanske bara kräsen eller ? Har aldrig köpt Hills blötmat förut så jag har noll koll.

Sv: Hills Burkmat

Mina katter har aldrig ätit av Hill's burkmat. Jag tror inte den gillar konsistensen eller lukten.

Vi fick också med någon gratisburk av Hills en gång (annars är den svindyr tror jag). Vår katt åt den med god aptit och han är annars ganska kräsen. Det kan ju hända att burkarna har blivit för gamla, kolla det.

Våran katt åt Hills burkmat med god aptit.

Men det kan vara att dina katter inte gillar just den smaken kanske?

Liknande trådar

Katthälsa Siamesen, 8 år gammal, har misstänkt foderallergi. Fick kortisoninjektion för att se om symptomen minskade. De gjorde de men kom...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
10 570
Katthälsa Hej Ja, nu var det nog dags för en kattmat sort igen! :down: Har 2 kastrerade hankatter, innekatter som blir 4 år i år, de äter i...
Svar
7
· Visningar
2 328
Senast: nilie
·
Katthälsa Jag fick åka akut till klinik med min 15 år gamla katt då hon hade en kraftig förstoppning. Hon har tidigare varit förstoppad två gånger...
Svar
12
· Visningar
6 907
Senast: annelisa
·
Katthälsa Hej kära Buke, En av våra stallkatter har tunnat ur under vintern. Runt jul var han normal, men hade enorm aptit. Vi gav honom normalt...
Svar
3
· Visningar
1 979
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur