Mynta2
Trådstartare
Brukar katter rata den ? Saken är denna, vi var och köpte kattmat. Då var det nåt erbjudande att: köpte man 5 kg Hills torrfoder ( vi kör med Hills i vanliga fall) så fick man en massa småburkar med blötmat till. Men 2 av 3 katter här hemma ratar denna blötmat. Annars är inte dom speciellt kräsen på blötmat de få gånger jag gett, och dom har ätit oavsett märke.
Det är sånna där miniburkar..om nån fattar. Kan dom vara dåliga ? Den enda katt som äter är Smulan, men hon är ju vildkatt och säkert van att äta det mesta (tror jag, min teori).
I går köpte jag en burk Mjau...det åt dom med god aptit...kanske bara kräsen eller ? Har aldrig köpt Hills blötmat förut så jag har noll koll.
Det är sånna där miniburkar..om nån fattar. Kan dom vara dåliga ? Den enda katt som äter är Smulan, men hon är ju vildkatt och säkert van att äta det mesta (tror jag, min teori).
I går köpte jag en burk Mjau...det åt dom med god aptit...kanske bara kräsen eller ? Har aldrig köpt Hills blötmat förut så jag har noll koll.