Hihi -vad säger man...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Girasol

Trådstartare
Linus snart fyra år tittade på tv igårkväll ihop med pappsen. Programmet som visades handlade om kameler. Helt plötsligt utbrister linus med förfäran i rösten :
Kolla pappa, du det var en ful häst!!!! :rofl:

Att försöka få honom förstå att det var en ungkamel hjälpte inte. -Han hade lustig rygg också........:D

Sv: Hihi -vad säger man...

Det bådar ju gott när det blir dags att välja ponny, det blir ingen kamel i alla fall!

Sv: Hihi -vad säger man...

Så sant.... ;)

Frågan är bara om det blir nån ponny. Som läget är nu , gillar han bilar för hela slanten. Ja sen är han lite såld på årets föl. -Men det är ju inget för honom direkt.:eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

T
Relationer Jag vet inte varför jag skriver här, jag har inga vänner på det här forumet, men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 983
Senast: Fan of Bill
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 739
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 755
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 237
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar