• Avel
  • Trådstartare Trådstartare milla83
  • Startdatum Startdatum
M

milla83

Är det någon som har en unghäst efter Highlight? Skulle vara spännande att höra, hur den är i modellen och hur den är till tempramentet? Har nämligen ett sto som blir 2 vid nyår som går på lösdrift nu och ska bli min nästa dressyrhäst och hon är så himla fin och rör sig jättebra (är verkligen kär i henne..). Hon är efter Highlight och har inte träffat på många andra antar att det beor på att han är så pass ung så avkommorna inte har tävlat så mycket än? Jättenyfiken på att höra..

Sv: Highlight

Finns en gammal tråd om just Highlights avkommor. Leta upp den, det finns nog mycket att läsa där.

Vi hade en på skolan e. Highlight-Tammerfors xx som var väldigt snäll men outvecklad, såg inte alls ut som en vuxen häst trots att hon var 7 år.

Hon fick ett föl, e. Cortez TROR jag.

Sv: Highlight

Har en 3 åring står i stallet hemma (dock ej min) som är E. Highlight.

Tycker tyvärr inte alls om den. Inte min typ av häst. Men den rör sig mkt bra.Men att den är lite puckad kan ju bero på dess ägare :smirk:

Men en trevlig häst i övrigt!

Liknande trådar

Avel För en månad sedan förlorade jag ju mitt föl - ett föl som jag tillbringat år med att planera i form av att få mitt sto bedömt (polsk...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
10 560
Senast: axel
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 213
Senast: As_Vegas
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 831
Senast: Görel
·
Relationer Jag och min partner har varit tillsammans i 4 år. Han är många år äldre än mig och vi blev tillsammans när jag var väldigt ung (jag är...
Svar
19
· Visningar
30 293

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka