Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu var det längesen jag var där, men jag och mina kompisar åkte dit när vi var 17-18 år. Vi tyckte det var kul då!Vi funderar på att åka dit i sommar, ingen av oss har varit där förut.
Ni som varit där, skulle ni säga att det vore roligt för barn från 5 till 17?
Eller är det för småbarnsanpassat för att roa tonåringarna?
Något speciellt att tänka på? Något man inte får missa?
Jätte bra tycker vi!Vi funderar på att åka dit i sommar, ingen av oss har varit där förut.
Jag har inte heller varit där på åratal, men av vad jag minns så passar det definitivt stora som små. Jag kommer ihåg att vi vaskade efter guld (säkert något som passar mindre), ponnyridning och krutpistoler. Banditerna på tåget var lite "läskigare" och roade även vuxna. Vilda västern showen skulle jag säga passar alla.Vi funderar på att åka dit i sommar, ingen av oss har varit där förut.
Oj, och sist jag var där tyckte jag det var ovanligt fräscht och i ordningdet är slitet och nedgånget.
Oj, och sist jag var där tyckte jag det var ovanligt fräscht och i ordning
Jämfört med hur det såg ut på 90 talet. Kommer ihåg det gamla skruttiga tivolit bland annat
Eeuhm det är länge sen. Kanske tio år? Sen bytte de vd och fräschade upp parken rejält. Har det blivit värre igen tro?När var du där sist? Det var i bättre skick för några år sen
Eeuhm det är länge sen. Kanske tio år? Sen bytte de vd och fräschade upp parken rejält. Har det blivit värre igen tro?
Trist ett tag var det riktigt fint!Oja, det blir sämre för varje år i skick.
Oj, och sist jag var där tyckte jag det var ovanligt fräscht och i ordning
Jämfört med hur det såg ut på 90 talet. Kommer ihåg det gamla skruttiga tivolit bland annat