Sv: Hes

Lines skrev:
och hunden tror jag blivit helt vansinnig.Gissa varför?

1. Du fick sju rätt på V75 och skrek dig hes av glädje?
2. Du fick sitta och tjoa på Nebraska i två varv?
3. Du är förkyld?

Vilket är rätt, och vad vann jag?

Du hejade på Super Light så klart :idea:

Vad vann jag ????

Senast ändrad av en moderator:

Klart jag hejade på Suoer Light.Han är inte bäst,han är inte snyggast eller snabbast.Men som han sliter.Han förtjänade verkligen att få vinna ett B-lopp.Vad du vann? En skopa tur :bump:

Du körde fort med Nebraska och hade struntat i att borsta henne ordentligt innan, det gick så fort att stöv från henne blåstes av och hamnade på dina stämband som nu jämrar sig?

Lines skrev:
Klart jag hejade på Suoer Light.Han är inte bäst,han är inte snyggast eller snabbast.Men som han sliter.Han förtjänade verkligen att få vinna ett B-lopp.Vad du vann? En skopa tur :bump:

Äsch, överreklamerad dynglus....:cool:

Lines skrev:
Tyvärr verkar min dator sakna nåt program för att det ska fungera :cry: .

Kanske, men det tar ett tag att ladda ner,
om du nu menar att det inte "öppnar upp" direkt?

Lines skrev:

En skopa tur är aldrig fel....tackar :bow:

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: Unafraid
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sex nya deltagare från trav- och galoppsporten får via ATG Talang möjlighet att boosta sin satsning mot toppen i sin respektive sport...
Svar
0
· Visningar
55
Senast: Gunnar
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
451
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka