Herve Godignon

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare paxmojo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 062
P

paxmojo

Nån som har ridbyxor från Herve Godignon? Hur är kvalitén på dessa? Håller färgerna osv? Har tittat på en modell som är knäskodda, med veck och två fickor framtill, vet ej vad modellen heter. Är dessa sadelskurna där bak? Vad har de för material på ridboxorna? Är de stretchiga?

Nån som vet var man kan hitta Herve Godignon-ridbyxor? Helst nånstans i närheten av Lund/Malmö alt Göteborg.

Sv: Herve Godignon

Jag har ett par av modellen "Jumpin". Tycker att de är bra, fast har inte använt dem så mycket ännu, så kvaliteten har jag svårt att uttala mig om. Tyget är av ganska "hård stretch" (fantastisk beskrivning... :smirk: ) som är smutsavstötande. Sådant material brukar hålla färgerna bra, så jag hoppas på det.

hur ser de ut där bak? är de sadelskurna eller är de som vanliga byxor med bara en söm mitt på? (tycker det är fruktansvärt fult med såna som inte är sadelskurna nämligen).

Tjaa... Jag vet faktiskt inte :o Jag får kolla på fredag när jag ska till hästarna nästa gång. Jag tror att de är sadelskurna, men jag är inte säker.

De håller en hög kvalitet och tappar inte färg tvätt efter tvätt.
Har själv 4 par :confused:
Tyckte i början att de kändes lite glattiga men nu är jag helnöjd med dem.
De är sadelskrurna bak.

var har du köpt dina nånstans? jag hittar bara på postorder...

de är inte för glatta så man glider i sadeln då?

Liknande trådar

Äldre Jag börjar snart gråta, jag måste byta bil :nailbiting: men jag hittar inget som passar, det är alltid nåt som havererar :down: Har...
Svar
0
· Visningar
802
Senast: LillaMy84
·
Utrustning Så småningom här efter semestern kommer det antagligen inköpas en hästtransport:banana: (första) MEN jag vet inte riktigt vad det är...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Oxxx
·
Utrustning Från Börjes: Täcke Macpro Super Ett utegångstäcke med många funktioner: -1800 denier polyester. Fleecefoder samt 220 g...
Svar
12
· Visningar
1 636
Senast: fjordinghanna
·
P
Hästvård nu ska jag äntligen ta mej itu att skriva detta nu,, hehe: (hoppas att du orkar läsa , men jag vill jätte gärna att dugör det : ) )...
Svar
5
· Visningar
930
Senast: Frajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka