Henri de Rivel Austal

J

Johannaa

Jag vill veta så mycket som möjligt om sadeln! erfarenheter, vilka hästar den passar på, hur den är att sitta i osv.

min häst har tidigare haft Amerigo DJ och Amerigo Vega CC, men känner att det inte funkar längre, sadel glider fram, är i framvikt osv, och jag sitter dåligt i den.

Sv: Henri de Rivel Austal

Hej!
Sadeln passar på hästar med något rakare rygg, plats för manke finns. Den har varken smal eller bred midja, utan ganska "normal". Är i fint kalvskinn. En prisvärd sadel :)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
782
Senast: Lisen82
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 253
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 738
Senast: Claraclara
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 098
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna