Hemside-tips

N

Neisti

Vad tycker ni är roligast att läsa? Hur ska en riktigt snygg hemsida se ut? Har ni tips på hemsidor ni tycker om? Vill veta eftersom jag håller på med en hemsida själv.. :crazy:
 
Jag tycker att på privata hemsidor är det roligt att läsa om personen (ägaren till hemsidan), MASSA BILDER, och dagbok m.m.

Framförallt så tycker jag att den ska vara personlig och att designen ska spegla en själv.. om man är en naturmänniska t.ex. så är det ju snyggt med lite blommor osv.. om man är "hårdrockare" så kanske den ska vara svart eller så osv..

du kan ju kolla min hemsida om du vill:
Version 1
Version 2

(vet inte riktigt vilken jag tycker bäst om, någon som har några åsikter??)

/ Karin :)
 
Jag gillar din första hemsida bäst, den var snyggast! Gillar inramningen som det svarta ger... :)

btw, vilken bra musiksmak du har! :)
 
Håller nog med där..
Den första är den mest seriösa, den andra har jag provat och gjort lite olika versioner med...men som sagt: gillar nog den första mkt bättre!

Ja min musiksmak är bäst! :love:

Off-topic: ska du på ngn festival i sommar?
 
Det blir ingen festival för min del. Hade storslagna planer om att åka på M'era Luna, men det var innan jag insåg att jag är fattig :(

Blir hästsommar istället, och det är inte så tokigt det heller :)


Ska du på några spännande festivaler? I så fall är jag avundsjuk!! ;)
 
ååh.. dit skulle jag också vilja åka, men det kostar ju... :(

Jag ska till arvika för 3:e året!!
längtar redan!! eller, har längtat ända sen i bilen på väg hem från förra arvika :smirk:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har gjort en uppgift i skolan (läser engelska för mellanstadiet) och fick tillbaka uppgiften idag. I princip det enda läraren hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 133
Senast: Sedna
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
625
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 001
Senast: KesoNeso
·
Fritid Ska till Stockholm och turista fem dagar i augusti. Hallwylska, Nordiska museet, Gripsholms slott, och Livrustkammaren har jag redan...
2
Svar
39
· Visningar
1 168

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp