Hemside programmet Web Artist 1.0???

Miagi

Trådstartare
Jag hade på windows Me wersionen ett program som hette Web Artist 1.0 .
Men nu har vi installerat xp och skaffat ny bättre dator. Men nu är problemet att jag inte kan uppdatera min hemsida eftersom programmet inte finns i xp.
Har kollat andra hemside sidor men de är komplicerade i mitt tycke. :mad:

Är det någon som vet var jag kan få tag i detta program på nätet??
Har varit inne på windows hemsida o sökt efter programmet men inga resultat... ska det vara så svårt??

Eller går det helt enkelt att hitta programmet på gamla Me versionens installationsdisc?? Låter avancerat att söka efter just det programmet.. :confused:

Känner paniken stiga då hemsidan ser helt annorlunda ut med nya datorn och mycket som inte stämmer.. GAAAH!

Hjälp mig!
 
Jag tror inte att det är någon idé att installera om det gamla programmet, även om du skulle hitta det. Du behöver en nyare version eftersom den gamla uppenbarligen genererade dålig kod (sidorna ser ju inte rätt ut i din nya dator).

Är du säker på att programmet verkligen hette "Web Artist 1.0"? Tittar man på sidorna som du har länkat till i din användarprofil så står det att de är gjorda i "Web Studio 1.0". Det programmet är uppe i version 4.0 nu, och finns här: http://www.webstudio.com/
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 724
Senast: Araminta
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att...
2
Svar
34
· Visningar
3 104
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp