Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad använder du engångssprutor till?Probiotika, blodstoppspulver, nacl-lösning för sårtvätt, softban, gasbinda vetflex, termometer, engångshandskar, engångssprutor och krage är det jag har som vanliga djurägare, som ej jobbar inom djursjukvården, kan ha hemma.
(Jag har lite mer som veterinär för att slippa åka in till jobbet )
Jättebra att skölja sår med, eller spola ögonen om nått gräsfrö har letat sig in under ögonlocket, tex.Vad använder du engångssprutor till?
Ehm har typ ett helt apotek hemmaProbiotika, blodstoppspulver, nacl-lösning för sårtvätt, softban, gasbinda vetflex, termometer, engångshandskar, engångssprutor och krage är det jag har som vanliga djurägare, som ej jobbar inom djursjukvården, kan ha hemma.
(Jag har lite mer som veterinär för att slippa åka in till jobbet )
Jättebra tips!Jag har, utöver det som redan skrivits, också aktivt kol hemma, för att kunna ge om de får i sig något giftigt. Samt vit sparris på burk om de äter något vasst.
Jättebra tips!
Har alltid sparris på burk, hundarna älskar det Och koltabletterna äts som godis.
Smart!!Jag har, utöver det som redan skrivits, också aktivt kol hemma, för att kunna ge om de får i sig något giftigt. Samt vit sparris på burk om de äter något vasst.