Bara gråter och gråter och gråter och kan inte sluta, det här är ju löjligt. Jag måste ta kontroll över mig själv men jag kan inte, jag är helt slut. Hur kan jag ha den här sidan i mig, jag förstår inte. Känner mig så otroligt otacksam, jag har världens bästa hund som borde ta bort allt vad smärta och ångest är. Vill så gärna leva men jag vill inte mer heller. Folk omkring mig kommer aldrig att förlåta mig, nånsin. Jag är redan död, min kropp vet bara inte om det än.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag bara gråter och gråter. Jag har ingen framtid. Jag vet inte hur jag ska orka. Folk ställer så höga krav på mig och jag ska orka...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 114
Senast: Karro-Lina
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 420
Senast: Kajsalisa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vaknade imorse, och sakta färdades jag från drömmarnas ljuvliga värld till den vakna världen. När det slår mig att jag har lämnat...
Svar
2
· Visningar
277
Senast: cassiopeja
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 808
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar