Helt nytt sadelmärke!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Znurro
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 193
Z

Znurro

Var ute och smufade runt och hittade denna sida. Vad tycker ni om denna sadeltyp, undrar hur den fungerar i praktiken? Kul att det kommer nya produkter och att utvecklingen går framåt!

Znurro

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Helt nytt sadelmärke!

ser ut som motorcykel utrustning., usch

men som du sa! det är roligt med nya märken !

ser lite hård ut :crazy: Men fina färger ialla fall! Tänk om de färgerna fanns på "vanliga" sadlar.

är detta en färdig sadel eller är det bara själva "bommen"??

aaaa... det var själva sadeln gaaah.. den var ju ful hhahaha...

Nu fattar jag ;) men den är fortfarande FUL hehe

modular150.gif

haha men FY vilken ful!

och vad jag stör mig. "Bästa sadeln för Dig och Din häst", kan dom aldrig komma med något nytt?

Skulle nog aldrig köpa en sådan sadel. Håller mig till "normala" sadlar. :smirk: Men det är ju kul med nya märken, så har folk lite mer och välja på.

USCH!! :eek:
fyy vad ful. skulle aldrig sätta på min häst en såndär :p

Skulle gärna vilja se den irl, testa den och be någon sadelkunnig om utlåtande innan jag varesig berömmer eller dömer den... kul med nytänkande tycker jag hur som helst!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
95
Hundavel & Ras Varje gång jag går in på SKK:s sida Köpa hund så ligger det en drös nya annonser på bichon havanais överst. Det är lätt att klicka in...
Svar
15
· Visningar
1 677
Senast: linnsan
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka