Helsvarta ormraser?

W

Wobbler

Vad finns det för helsvarta ormraser :confused:

Jag vill gärna ha bilder på dom :D

sen så inns d ju svart mamba...fast den e ju typ en av världens giftigaste så tror inte att du vill ha den hemma och gosa med...

:banana:charlie :banana:

Kungssnokar går alldeles utmärkt att ha som husdjur.
Aktiva djur.
Dock bör man läsa på lite om man ska ha en orm. Tror inte på att skaffa ett djurslag pga av färgen!

Läskiga?
Jo, jag har fått alla möjliga sorters reaktioner på mina "kramdjur". Just nu huserar det 11 st boaormar i huset :D
Den allra vanligaste reaktionen är en sorts skräckblandad förtjusning, det går bra att titta på ormarna i terrariet men inte att ta ut dom.
Nyfiken? Kom över på en fika!

Precis...ungefär som annonsen jag såg i tidningen ida "Hund Köpes ,medelstor och korth. med kraftig skalle ,gärna äkta" :crazy: :eek: :confused:

min kille tror att "äkta" kan betyda att dom vill ha en renrasig...

:banana:charlie :banana:

Nja, den svarta mamban är inte särskillt svart, inte på utsidan iaf, däremot är den svart i munnen och den skulle jag inte vilja titta rakt in i. :crazy:

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
24 25 26
Svar
517
· Visningar
12 195
Senast: Scandi
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 144
Senast: Efwa
·
Hästmänniskan Ni som jobbar med djur, eller relaterat till djur. Vad jobbar ni med och hur gick ni till väga för att nå yrkesrollen? Är intresserad...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Lucifer
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
639

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka