Sv: hejsa!

hm... ja, kaninhanarna har väl oftast en pung.
och om det kommer fram en penis när man trycker ovanför där könsorganet ska sitta så är det en pojke ;) haha

är det kaninungar vi pratar om så är killarnas könsorgan mer "strutformat" och på tjejerna är det mer som ett "streck".

Honans kön är mer långsmalt och själva "öppningen" är som ett streck och hanens kön är runt och så kan man ju se penisen och testiklarna (på vissa iaf) på dom också.

jaa man kan inte se det när dom är små men man kan se när dom är typ ett halv år eller så men såå kan man trycka på könsorganet kommer det ut nott från det så är det en hane kommer det inte ut nonting så är det en hona

Jag föder upp Belgiska jättar privat och jag brukar se vid 5 veckors ålder deras kön, som dom säger ska man trycka mycket försiktigt ovanför könsorganet och det kommer alltid fram något, hanar har bara ett litet streck längst ut och honor har ett streck från "toppen" enda ner till pälsen typ, hoppas du förstod :P

Liknande trådar

Däggdjur I min del av landet finns det inte vilda kaniner. Tydligen så har dock en del tamkaniner lyckats överleva i det vilda och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 460
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
567
Däggdjur Flera gånger, senast nyss, vid tio i ett på natten så är det någon av våra kaniner som skriker. Vi har tre stycken kaniner av...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Efwa
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Therese Danielsson har hästar, getter, katter, kaniner och höns. Men för att ha råd försäkrar hon bara hästarna och sätter en gräns för...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Banta/slimma ner shettis?