Heja Gunnar!!!!

B

bobo

Vill bara skapa en tråd för att tacka Gunnar för allt arbete han gör för att hålla Bukefalos uppe och tillgängligt för alla. Tack så jättemycket för allt ditt jobb :bow: :bow:
Visst finns det folk som klagar, men de flesta är mer än nöjda med vad du gör :bump: :bump:

Sv: Heja Gunnar!!!!

La Gunnar??:rofl: Är han inte en El Gunnar??;)

Snyggt jobbat, Gunnar!! Skönt att ha Buke tillbaka!!:D

Ja Gunnar.:bump:

Helt otroligt vilket jobb du lägger ner.
Och tack för en hel helg utan buke.

GUUUD vad mycket annat jag hunnit med:angel:

Jag vill också stämma in i kören. När jag inte kom in på Bukefalos i helgen tänkte jag förstås att det säkert var så att Gunnar höll på och pysslade med något. Och sedan tänkte jag - men tänk om han bara har tvärledsnat och tagit bort alltihop. Och så blev jag alldeles kall. Bukefalos är ju mitt förlängda vardagsrum ju!

Gunnar, inte vet jag var det är du får ut av att lägga ned detta jättearbete på alla dessa forum. Men jag vet vad jag får ut av resultatet av ditt arbete. Tusen miljoner tack för att du orkar hålla på, år efter år!

:bow: :bow: :bow:

*lånar*

Heja Gunnar!!! Även om vi klagar emellanåt, så uppskattar vi det du gör nått så enormt! :bow:

Lite uppskattning är aldrig fel, framförallt behövs det efter dessa problematiska dygn.

Tack alla!

Vi får hoppas att det fungerar åtminstone ett tag nu...

Gunnar är iaf min stora idol som orkar pyssla och trixa med Bukefalos, och oftast utan någon större uppskattning... (vi tjatar ju faktiskt mest om allt vi vill "ha" :D )

Det var skönt med ett avbrott, men ännu bättre när det kom tillbaka!
tack tack tack!

egenkomponerad tackdans med bukes saknade smileys... :)
:bow: :bow: :banana: :bump: :banana: :bow: :bow:

Jag kan bara instämma! Tack Gunnar för allt jobb du lägger ner och för att du står ut med oss! :bow:

jadu Gunnar; att du har gjort åtminstone mig till en Bukoholic är helt klart efter detta lilla uppehåll, sicken abstinens!

Tack du! :love:

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 572
Senast: sjoberga
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 221
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama