Hej Å Hå...Ajax K.....

martha

Trådstartare
Nu äntligen fick han utdelning på sin fina form...Ajax gick o vann Hästägarkannan på Skellefteå igår :bow: :bow:

jag sålde honom till en kompis uppe i Boden..... :bump: :bump:
(för några år sen :D men jag är lika glad för det :D )

Sv: Hej Å Hå...Ajax K.....

Va kul!

Tror jag ska skicka mina hästar på en weekend hemma hos dig, det måste ju vara nått i luften där som gör att segrarna kommer lite oftare! ;)

Tyvärr var jag inte på plats för att se honom, ligger hemma och är dundersjuk!, men gratta Kemlerskan så mkt när du pratar med henne!

nilema skrev:
Tyvärr var jag inte på plats för att se honom, ligger hemma och är dundersjuk!, men gratta Kemlerskan så mkt när du pratar med henne!

Hihi...hon ringer alltid direkt vid målgång :D men igår kunde hon knappt få nåt ur sig :rofl: :rofl:
Kul iallafall för henne......hennes första "riktiga" seger :bump: :bump:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
781
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flöde i ridningen känns det som! Härligt att känna, minns att det har varit åt andra hållet tidigare. Det är...
Svar
0
· Visningar
370
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Var lite sådär på att rida igår, brukar alltid vara inne och tjuvkika i systemet vem jag är uppsatt på och såg att jag inte ens VAR...
Svar
0
· Visningar
355
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama