hehe, pyret e för go =)

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare thea
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 657
T

thea

onödig tråd men ja måste bara berätta om min pojkväns katt :D

häromdagen så satt ja å surfa runt här på buke, och pojkvännens ena katt (Pyret) satt brevid (satt i sängen med laptopen) och tittade lika intresserad som ja va ;)
hon fick helt plötsligt fnatt och skulle "ta" den gröna studsande smilisen ( :bump: ) som var sååå rolig !!! :rofl:
hon blev förvirrad när hon inte fick tag i den och tittade bakom skärmen och nosade :)
hon e så jäkla charmig! :love: !

Sv: hehe, pyret e för go =)

Hade ställt ut en sådan där grön vattenkanna på balkongen förut och så hade den fryst under natten och då tog vi in den och jag lovar att det var det FARLIGASTE min kisse någonsin varit med om!!! Han var helt livrädd för den när den stod vid balkongdörren och inte gjorde någon medan han ryggade, fräste och gud vet vad han gjorde... =)

Sv: hehe, pyret e för go =)

hehe.. katter e så jäkla söta o roliga så de e ju så man börjar skratta bara av o tänka på de! iallafall pöjkens andra katt (pyrets bror).. han e så jäkla lat och "nonchalant" så de finns inte ;)
om de andra katterna i området änna börjar bråka (bor i ett kattrikt område) så lägger han sig ner och "pillar sig i naveln" :D

Liknande trådar

V
Övr. Katt Är det normalt att hankatter är elaka mot honkatter? Jag trodde grabbarna skulle vara antingen underlägsna töserna, eller...
Svar
7
· Visningar
1 689
Senast: veronican
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka