Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När ston förlorar sitt föl eller vid snabb avvänjning kan man då ge dem en spruta som stoppar mjölkproduktionen? Någon som anlitat veterinär för detta? På människor har man ju den möjligheten.
Jag har avvant ett föl fr ena dagen till den andra och då fick märren inget kraftfoder i ca 14 dgr.Det funkade bra,likaså kastade hon sitt föl förra våren och då hade hon fyllt juvret innan, så det blev samma beh då inget kraftfoder.
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Hästmänniskan
Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
Ekonomi & Juridik Som sagt för min del är viktigaste biten veterinär vården är. Dunstan krånglar för öånga med ersättning medan folksam även ersätter...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.