Hauso-sadel

zingoalla

Trådstartare
Är det någon i detta avlånga land som har en hauso-sadel (chilensk cowboysadel). Jag fick med en när jag köpte mina hästar. Det tog lång tid innan jag överhuvudtaget visste vad det var för sadel och när jag väl hittat det finner jag bara webbsidor från chili. Jag har också försökt att lägga in ett kort på den men misslyckas hela tiden. Vad gör jag för fel?
Men i alla fall, du som kanske har en sådan sadel eller känner till den; vad kostar t ex en sådan?

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 190
Senast: super
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
R
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 204
Senast: Kirre
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 304
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka