Hästtransport - Golv

lillan222

Trådstartare
Letar runt efter en hästtransport och är lite osäker på vilket typ av golv man ska ha. Vad jag vet är att jag inte vill ha trä. Fundera på aluminium men hitta en väldigt fin transport som har kompositgolv, är det ett bra material?
 
Jag är nöjd med mitt kompositgolv. Har inte läst något negativt om det någonstans heller. Jag letade efter mycket fakta innan jag köpte mitt släp.
 
Vi har också komposit och är nöjda.
Köp ingen med trägolv vad du än gör. Livslängden är lika lång som hos ett par strumpor ungefär.
 

Liknande trådar

Utrustning Har köpt en hästtransport med trägolv, men vi fick till ett aluminium golv som vi kan byta till. Har en vän som är händig som ska hjälpa...
Svar
2
· Visningar
406
Senast: Emiro
·
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
688
Senast: Cavallo
·
Utrustning Hur står/förvarar ni era hästtransporter? Ska köpa min första transport och funderar lite på hur jag ska förvara det. Har ni några tips...
Svar
8
· Visningar
270
Senast: lillan222
·
Utrustning Jag håller på och kollar på hästtransport runt 30 000-40 000kr. Jag förstår att man inte kan sätta specifik antal år på olika material...
Svar
4
· Visningar
936

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp