Sv: Hästspel

knapp lån.

Jag tycker också att det ska komma ett spel som inte tar slut. När man tycker att man är duktig och nått högsta nivån, då är det plötsligt slut.. (på de flesta spelen). Då får man antingen börja om, eller köra på den nivån och samma bana hela tiden..
obs. detta gäller inte alla spel.. bara dem jag lyckas hitta! :confused:
 
Sv: Hästspel

Jag har spelat Pippa Funnel på Nintendo DS fast det var min kompis spel
 
Sv: Hästspel

Åh tack!
Jag har letat efter det där jekla spelet hur länge som helst (Lucinda Greens Equestrian Challenge) men inte kommit ihåg vad det heter
 
Sv: Hästspel

Nu har jag ju inte spelat spelet, men jag hittade lite screens på nätet och jag tyckte inte alls det såg bra ut. Visst, grafiken är lite mjukare och goare att titta på än andra spel men var har de gjort med hästarna:confused:
har grafikerna ens tittat på en häst irl >_<
Sådär är det jämt, inte ens i filmer kan de animera dem korrekt, helt otroligt. Alla andra djur i tex Narnia var grymt bra med rörelser etc (förutom lejonet i vissa vinklar som bara fick en att skratta) men hästar och centaurer verkar helt omöjligt :(

Måste man göra allt själv för att det ska bli bra/rätt :smirk:
 
Sv: Hästspel

kl. Kan någon berätta lite mer om Lucinda Green’s Equestrian Challenge? Det verkar kul och funderar på att köpa det, men hittar ingen hemsida som säljer det, någon som vet vart man kan köpa det?
 
Sv: Hästspel

ni måste prova det nya spelet my horse and me som är tillverkat i Sammarbete med FEI! grym grafik och verklighetstroget

Jag har också My Horse And Me men varje gång jag ska spela det så måste det installeras. Jätte jobbit.. -.- Men jag älskar hur det är gjort och har klarat alla banor!:D
 
Sv: Hästspel

Hoho, piggar upp lite :D

Nåra mer spel?

Förresten kan jag klara alla träningshinder violator, det handlar om avståndsbedömning :rofl:
 
Sv: Hästspel

Tycker jag har provat de flesta hästspelen, är nog hittils mest imponerad av lucinda green. Jag beställde mitt från england, deras playstation spel fungerar även på svenska playstation.

Det spel jag spelar mest är dock ett internetspel som heter www.equination.net, det är ett spel som tar ganska lång tid att bygga upp då man driver sitt eget fullblodsstall och kämpar för att få så bra hästar som möjligt, samt tävlar och tränar sina hästar. Det är inte ett spel som man sitter och långkör utan kollar till dagligen. Det är däremot fullproppat med massa goa människar från lite här och var i världen som man kan tjöta bort några timmar med om man har brist på annat ;) Helt klart det bästa internetspelet enligt mig då det är mestadels lite äldre spelare.
 
Sv: Hästspel

Håller för tillfället på att spela Championship Horse Trainer. Har också laddat ner lite andra hästspel:
- Riding star (som jag är mitt uppe i just nu. Lite tråkigt spel enligt mig, så växlar om med lite andra spel emellanåt.)
- Friends forver (fattar inte ett jäkla skit vad man skall göra osv. Nån som kan förklara?)
- Silver buckle stabels (klarade ut nyligen. Helt okej spel enligt mig.)
- Champion dreams - First to ride (För typ ett år sedan spelade jag det här väldigt mycket. Men jag fastnade eftersom det blev för svårt. Men nu har jag laddat ner det på nytt och har planer på att börja spela de igen. Rikigt bra spel!)

Och så är jag på jakt efter andra hästspel som t.ex. Pippa Funell eller Lucinda Greens Equestrian Challenge, men har inte hittat något ställe att ladda ner dom från ännu. Eller köpa för den delen. Men föredrar att ladda ner, eftersom spelen oftast inte är värda pengarna.

Ett sims-spel med hästtema skulle vara super roligt, haha :)
 
Sv: Hästspel

Knapplån

Lite olika prylar i hästtema finns det ju att ladda ner, MTS2 har en del ;)
 
Sv: Hästspel

Håller för tillfället på att spela Championship Horse Trainer. Har också laddat ner lite andra hästspel:
- Riding star (som jag är mitt uppe i just nu. Lite tråkigt spel enligt mig, så växlar om med lite andra spel emellanåt.)
- Friends forver (fattar inte ett jäkla skit vad man skall göra osv. Nån som kan förklara?)
- Silver buckle stabels (klarade ut nyligen. Helt okej spel enligt mig.)
- Champion dreams - First to ride (För typ ett år sedan spelade jag det här väldigt mycket. Men jag fastnade eftersom det blev för svårt. Men nu har jag laddat ner det på nytt och har planer på att börja spela de igen. Rikigt bra spel!)

Och så är jag på jakt efter andra hästspel som t.ex. Pippa Funell eller Lucinda Greens Equestrian Challenge, men har inte hittat något ställe att ladda ner dom från ännu. Eller köpa för den delen. Men föredrar att ladda ner, eftersom spelen oftast inte är värda pengarna.

Ett sims-spel med hästtema skulle vara super roligt, haha :)

jaha:)kan man ladda ner Silver buckle stabels??:love:
 
Sv: Hästspel

Har du My horse and me jag har My horse and me 2 skit roligt och jätte bra grafik.:banana::rofl:
 
Sv: Hästspel

Jag gillar den nya springdale serien som kom ut i mitten utav 2009! Dessa har inte något med stallets hemlighet att göra över huvudtaget måste jag tillägga.

Springdale - Hovar längs kusten
Springdale - Över stock och sten
Springdale - Höga berg djupa dalar
Springdale - Ut över ängarna

Dessa spelen är mycket bra grafik och alla fyra har ett mysterium att lösa och massa annat skoj. Det står som åldersgräns 3 år men jag är 17 och tycker det är lagom svårt och älskar dem! Mycket bättre än de flesta andra häst spel jag spelat. :love: :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vilket är ert favorit häst-data/tvspel? Och vilket tycker ni är roligast och vad är det som gör det bättre än de andra av: *Ride *My...
Svar
3
· Visningar
1 196
J
Fritid Hej lägg in alla era hästspel! Häst&Ponny-Mitt Stuteri My Horse And Me Stallets hemlighet fullfart i stallet Fullfart i stallet 2...
Svar
16
· Visningar
5 049
Senast: maestro
·
Fälttävlan Danny Warrington har skrivit en utmärkt artikel i senaste numret av Chronicle of the Horse, ang. ryttar ansvar. Jag håller med honom...
Svar
16
· Visningar
1 967
Senast: fio
·
S
Fritid Det frågas ofta efter häst-spel här på buke, så jag tänkte att man kanske kan ha en tråd för Alla länkar till hästspel? :idea: Show...
2
Svar
36
· Visningar
138 819
Senast: bubbelanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp