hästsläp

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare just_blizz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 939
J

just_blizz

hej jkag ska köpa nyt häst släp har funderat på ume eller boj har ni någon erfarenhet av dessa släpp?? eller har ni något annat som är bra?? tacksam för svar:bow:

Sv: hästsläp

är det ingen som har erfarenhet av dessasläpp??:(

Sv: hästsläp

Beror ju på vilket av dem!

Jag har kört häst i ett gammalt boj. Och det är ok.

Men nu när jag ska köpa släp blir det absolut en Star Trailer Diamant. Delbara bommar fram och bak, frontutlastare, boogie, sadelkammare och extra brett. Är ett måste för mina krav! Och Star Trailer Diamant är det enda släp som upp fyller mina krav;) Har kört otroligt mycket med min kompis ST Safir, och hästarna står perfekt i detta släp! Men när jag skall köpa eget väljer jag det som är lite bredare, pga min ena häst är lite kinkig om han står smalt.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 364
Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 222
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 240
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
578
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?