Y
yatzy
Jag har tänkt anmäla mig till en lokaltävling i dressyr i slutet av juli och undrar därför om hästen måste ha hästpass eller vara registrerad för att få starta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bokslukaren skrev:vart skall du tävla?? e sugen på att åka ut nu men det finns ju inga tävlingar så här års
man måste visst ha en registrerad häst.... på lokal tävling...Magnum skrev:Din häst behöver inte vara registrerad heller för att få tävla lokalt! enda är att den måste vara vaccinerad enligt ordning.
På ponny kanske det är så, men det gäller inte för häst (eftersom jag själv tävlat endel med oreggad häst-lokalt då.)
Isf är min häst tävlad olagligt hela livet..! Varför måste den vara reggad? De kollar ju inget sånt och det står ingenstans att den måste vara registrerad. Enda kravet är att den ska vara vaccinerad som den ska.flikkan skrev:man måste visst ha en registrerad häst.... på lokal tävling...
Akustik skrev:ne det måste du inte, min kompis har inte bytt än.. och ohn har haft sin ponny i 1.5år och tävlat lokalt.